Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 28. september 2015

Trylle-rylle-rolleri.......

.... eller en hulens masse kedeligt arbejde........ i alt fald.....
min stoppe-lappe-reparations-kurv er TOM

Det var også meget tiltrængt

Lappet/genopbygget 1 sæt gamasher, som Gittes "søde lille hest" sørme var kommet til at spise en god bid af, det krævede nærmest plastt-kirurgisk kunnen at redde dem....
2 sær ridebandager, der have "tabt" velcroen
2 sæt af Gittes ridebukser, der var slidt næsten hul på i måsen
og 1 vest af Peters, der var skredet i hele rygsømmen i silkeforet.....

Klap, klap på skulderen af mig selv...... mig, som HADER at reparere.......

2 kommentarer:

  1. Skønt du fik klaret det. Jeg gider hellere ikke reparerer, hvis jeg kan slippe

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...