Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 8. september 2015

To-Do........... opdatering uge 1


Bloglegen To-Do....... Ta-Da hoppede jeg glad og frisk på den 1 sept,
og her er en lille update for uge 1......

Status: Ingen Ta-Da endnu, men status er følgende:
KB abe: mangler et halvt ben og montering
Strømper: mangler 1 fod
Arvingen: hmmmmm
Patchwork tæppe: de sidste pap pillet ud, og lavet en aftale med en af mine patchwork-veninder om at hjælpe mig med at "lime det sammen" på torsdag.
Oprydning: i fuld gang ny lampe og opslagstavle hængt op, og man kan nu se bordpladen (de fleste steder)
Rengøring af Campingvogn: hmmmmm (venteposition)

Min egen lille udfordring Rundt om Skoven
5 ture på 7 dagen......
Målet nået for uge 1 her.....


4 kommentarer:

  1. Kender godt det med at flere ting på listen er påbegyndt, men endnu ikke færdige :-)

    SvarSlet
  2. Du er da nået et stykke med nogle af tingene.
    Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndene over din beskrivelse under aben. Den er ret velkendt her, at der liiige mangler lidt for at noget er færdiggjort ;-)

    SvarSlet
  3. Ha du er sejere end jeg. Du nåede 5 ud af 7! Godt gået :o)

    SvarSlet
  4. Du er kommet rigtig godt i gang! Det er sejt, at du har succes med Rundt om skoven!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...