Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 25. september 2015

Tre meget stille dage.......


Denne uge har indeholdt 3 meget stille dage hjemme hos min søde far på 97 år.

Efter et ildebefindende, der medførte en tur på sygehuset til tjek, kom han tilbage til plejehjemmet, hvor jeg valgte at blive hos ham et par døgn.

Det blev 3 meget stille dage ved hans side, men god tid til at snakke ind i mellem han hvilede sig, for selvom han er meget træt er hans "hoved stadig kniv-skarpt"

Nu er jeg hjemme igen, så må vi se hvordan det hele går.........

Nu sidder jeg ganske stille og strikker lidt på Arvingen, måske kan jeg få endnu en Ta-Da.....

4 kommentarer:

  1. Jeg håber, at din far har det godt, trods alt. Jeg håber også, de tre stille dage har været gode og givende dage for jer begge. Kh. Bella

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, far har det "efter omstændighederne" nogenlunde.... Sygdom er jo ikke sundt i den alder.... De tre stille dage vil jeg altid gemme i mit hjerte som et kært minde.... Faktisk giver vi os nok for lidt tid til bare "at være der" vor vores forældre og bedsteforældre.... Pludseligt er det for sent.....

      Slet
  2. Hvor er det dog skønt at du har muligheden for at være der for ham - ikke bare i panik men også i 3 stille dage. Noget vi bestemt skal øve os i at gøre noget oftere (tænker jeg i hvert fald om mig selv). Bare at være ... er jo noget så skønt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.... Vi gør jo alle tingene så godt vi kan...

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...