Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 22. september 2015

To-Do................opdatering uge 3


Status for uge 3: 1 stk Ta-Da... jubiiii
KB abe: Ta-Daaaa
Arvingen: nu igang
Patchwork blomstertæppe; nu med 44 udaf 83 blomster quiltet
Oprydning: Var helt klar fredag, men Husbond mente jeg skulle hjælpe med oprydning og tømmning af paller i maskinhuset.... tjaaaa
Rengøring af campingvogn: igang.....

Ekstra opgave: stopning af sweater....


Og min egen lille udfordring
Rundt om Skoven

4 ture på 7 dage - næsten i mål, dog er min samvittighed helt fin, da min skridt-tæller viste 13 km efter lørdag og søndag. på stævnepladsen.

Holdet til DM i dressur, som Gitte red med på kom med i A-finalen søndag og en samlet 6. plads udaf 24 hold.
Her er målsætningen også nået, og det var en kæmpe oplevelse for os alle......


2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...