Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 4. september 2015

Nøøøøj hvor det regner.......


Her i Hedensted regner det...............
22 mm på de seneste 4 timer.....
og det er faktisk rigtigt hyggeligt..................
at sidde i havestuen (med en smule varme på) og bare hygge med en god bog og et lille hækletøj.

Min lille KB abe er begyndt at kigge frem, og mon ikke kan i eftermiddag "kan vokse lidt mere"


Inden regnen satte ind her over middag nåede jeg lige til Kolding Rideklub sammen med Gitte.

Her debuterede ekvipagen i det hidtil sværeste program på landsplan. Det gik over alt forventning og det blev til en tredie plads ud af 14 ekvipager.
Langt mere end godkendt.......

Min skridttæller viser 9900 skridt = 6,6 km, så jeg tror jeg snyder for turen "Rundt om Skoven" i dag.....

2 kommentarer:

  1. Jeps det er hyggeligt med regn. Her er vi nu på 72 mm siden middag:-)
    Mere regn er måske lig med mere abe......

    SvarSlet
  2. Sikke en fin abe :o) glæder mig til at se den færdig. Flot med de 6,6 km og med 3.pladsen og regnhyggen og alt det dejlige du oplever.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...