Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 14. september 2015

To-Do......... opdatering uge 2

Blog-udfordringen To-Do September hoppede jeg på 1. september, og "hænger stadig fast"


Status for uge 2: 1 stk Ta-Da.... Jubiiii
KB abe: meget tættere på
Strømper Ta-Daaaaaa
Arvingen: tja, jo, jaaa, men kan jo ikke det hele.
Patchwork blomstertæppe: er limet sammen og 21 ud af 83 blomster er quiltet (er godt tilfreds)
Oprydning: kommer nærmere (lidt ialtfald)
Rengøring af campingvogn: Nu er det sidste tømt af (tunge ting, jeg skulle have hjælp til)

Ekstra opgaver: 1 stk Sprutte (som er afhentet og godkendt)


Og så min egen lille udfordring:
 Rundt om Skoven

5 ture på 7 dage, som målsætningen er....
JUBIIII......

5 kommentarer:

  1. Sådan....:-) Dejligt det skrider fremad...

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis 24 timer i døgnet lige som dig Liv, forskellen er bare, at jeg ikke har et fuldtidsjob eller små "børne-banditter" mere...... Fordele er der da ved at "blive gammel", fnis....

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...