Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 10. september 2015

Baaaa-buuuuu...... Sprutte-udrykning.....

I min mail boks landede i går formiddags en mail fra Alfreds bedstemor (en af mine strikke-veninder):
Alfreds Sprutte er sporløst forsvundet.......

Det er straks blevet undersøgt som en "kidnapningssag" og "gerningssteder" som i dagplejen, i vuggestuen og i mødregruppen er "mistænkelige" blevet undersøgt, men Sprutte er ikke dukket op.

DERFOR må der laves en ny Sprutte andeles omgående, dvs foran alle lister for To-Do og ALT andet.

Kan dog ikke nå det inden Alfreds sengetid, så jeg håber det går alligevel......

Nu hænger en ny Sprutte på min opslagstavle og venter på at blive afhentet......


6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og god detalje med sutten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sutten er "opfundet", da jeg er enormt dårlig til at brodere mund på Sprutterne....

      Slet
  2. Håber ar Sprutte dukker op igen.
    Og at Spruttes fætter her, ellers kan træde i Sprutttes sted :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Spruttens fætter er i alt fald så klar til at putte og lege.....

      Slet
  3. Fin sprutte. Du har haft turboen på

    SvarSlet
    Svar
    1. Akutte situationer som denne kræver resolut handling.......

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...