Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 11. december 2011

Søndags-heste-hygge

Søndagen har stået på hestedressur stævne i Vestbirk sammen med Gitte og hesten Dreamboy.
 Det var en rigtig fin tur på alle punkter, og gevinsten var en flot julerød roset (dette betyder at man har fået lov til at vinde klassen).... Super afslutning på stævneåret 2011.

Her til morgen opgav jeg mit rund-pinde-sokke-projekt.
Ikke fordi teknikken ikke virkede, jeg synes bare det var alt for besværligt. Ny forsøger jeg at overføre teknikken til "4 pinde". Temmelig vanskeligt på de første omgange, jeg fik assioationer til at strikke på et pindsvin. Der var pinde her og der og alle vegne...., bare ikke der hvor jeg skulle bruge pindene. Men efter ca 5 omgange går det fint, så I hører nærmere når jeg har fundet ud af om det lykkes.

Nu vil jeg ind på sofaen under et uldent tæppe og hygge resten af aftenen efter en lang dag udenfor....
En hyggelig 3. søndag i advent til jer alle.

1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...