Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 30. december 2011

Rapport fra en hyggekrog....

Her er tre vigtige ingredienser i nogle dages komplet hygge og afstresning. Jeg har fået lov til at "gemme " mig i sofahjørnet og ikke foretage mig andet end hvad jeg selv havde lyst til...... HERLIGT..


Peters sweater er også ved at tage form.... 
Starten kan I se  her , og jeg synes det begynder at ligne.....



Tilbage fra jeg gik på arbejde og havde "masser af hjemmeboende børn" var det et must at læse en bog mellem jul og nytår, nu er jeg så priviligeret at jeg også har tid til at læse på andre tider af året. Sara Blædel er en af mine favoritter i krimi-genren, hendes romaner er så tæt på visse ting i virkeligheden, at det giver grund til at "eftertænke".....

 Julepynten er så småt ved at forsvinde fra stuerne. I morgen aften skal vi bare være 5 til total hygge med god mad og hyggenak, og husbond ordner maden i år, er det ikke en fantastisk måde at slutte året på.

Endnu et dejligt år er gået med aldeles flest glæder, som jeg elsker at samle på. Sorger og bekymringer kan man jo ikke komme helt udenom, men prøv at finde mindst en glæde for hver "besværlighed".Glæderne er der jo altid, somme tider kan det bare kræve lidt arbejde at få øje på dem....






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...