Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 18. december 2011

Mere julehygge.

I dag har jeg rigtig hygget mig sammen med min husbond Erik.
Vi har været på strøgtur i et hyggeligt pyntet Vejle.

Det der med strøgtur, har jeg ikke praktiseret i rigtig mange år, idet jeg har været meget overvægtig, og at gå strøgtur uden at kunne kigge på tøj (man kan være i) er vist, som alle tøser ved, temmeligt tamt.
Det har heldigvis ændret sig, idet jeg har tabt over 20 kg for over et år siden, og nu tør tro på at jeg kan holde kiloerne væk....

Det er skøøøøønt, og nogengange lidt dyrt.
Idag har jeg holdt mig i skindet, der er jo ønsker nok på ønskesedlen.
Dog købte jeg et fint lille fad hos Søsterne Grene med 4 små skåle på til julegodter.
Mit motto er nødvendigvis "lidt men godt", når det handler om slik.....
Fandt lige en opskrift på brændte mandler på Farmorfabrikken, men æv, jeg havde ikke nok flormelis, så det må blive i morgen....
Hav en hyggelig søndag...

1 kommentar:

  1. Sejt med alle kiloene tillykke med det.. Men nu altid dejlig med en shoppe tur... Jeg er ikke den store tøj shopper hobby forretninger og genbrug.. så er jeg i himlen...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...