Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 21. december 2011

1, 2, 3, nu er det snart jul.....

Så blev Peters sokker færdig og er også indviet ,som I kan se. Nu kan jeg måske få mine igen, som han har hugget, fordi han frøs tæerne.











Egentlig har Peter aldrig været vild med hjemmestrikket, men det har vist ændret sig på det sidste. Til højre kan I se vores  (Peters og mit) nye projekt, jeg har hentet garn i dag, så må vi se hvornår den bliver færdig, men en jul uden strikketøj går ikke, idet det ofte for mit vedkommende bruges som "overspringshandling", når der spises meget og længe......, man kan ikke spise og strikke samtidig.....





Jeg har lige prøvet at sætte æbleringe til tørre i ovnen, så må vi se om det kommer til at fungerer, men i mangel på en brændeovn er det, det bedste jeg kan finde på...

De sidste gaver og de sidste madindkøb er klaret, så nu skal der bare steges og brases lidt i morgen, samt "nusse det sidste" i huset, så er jeg ved at være klar.....

Hvordan går det hos jer????
Godt at det hvert år bliver jul den 24., ellers nåede vi det aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...