Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 16. december 2011

Julegaver, musical og frikadeller.....




Gårsdagens opgaver startede med indpakning af julegaver.
Faktisk ikke en af mine ynglingsopgaver, men det er klaret, tjek....





Jeg tør godt vise lidt af hvad der er i nogle af pakkerne, Idet børnebørnsbanden på 1 1/2 til knapt 6 år ikke så tit læser krea-blokke. De to store Olivia og Kasper havde ønsket sig stribede sokker, så mon ikke de 4 par sokker til vestre lever op til ønskerne.
 
De to små Phillip og Julie havde ingen specifikke ønsker.......






Peter i action på scenen

Næste punkt på dagens program var et besøg på Snoghøj Højskole ved Fredericia, hvor Peter i øjeblikket er elev. De havde arrangeret julemusical for pårørende og andre interesserede. Halvanden times brandgod underholdning og gløgg og æbleskiver for 30 kr. pr næse, se det er da et juletilbud.... Absolut anbefalelsesværdigt hvis man bor i nærheden og har lyst

De fleste af eleverne på musicallinien




Et lille glimt af forestillingen

Jeg vil ikke genfortælle handlingen, men hovedtemaet var 3 unge mennesker fra meget forskellige familier, der forsøgte at finde et sted at være sammen.....
Dagens hovedpunkt, og julens absolutte "hadeopgave": at stege små frikadeller af 1 1/2 kg kød. '
Det er også gjort. Tjek....

Er det kun mig der har "hadeopgaver" i forbindelse med juleforberedelserne??????

Knus og god aften, måske i selskab med håndboldpigerne.

1 kommentar:

  1. Tak for din søde historie om de glade tæer! Kan lige forestille mig situationen!
    Hadeopgaver til jul? Hmmm - jeg hader faktisk at købe julegaver... Men jeg elsker, når de bliver pakket op af glade modtagere :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...