Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 20. maj 2015

Uopdragne håndarbejdskurv.........

.... Jeg har gentagne gange fortalt min strikkekurv, at jeg ikke vil have at mine ufærdig strikke/hækletøjer "ligger og formerer sig"..... og nu er det sket igen...

Er der noget der hedder STRIKKE-POLITIET
Et forsigtigt kig derned viser en skræmmende status....

En Arving trøje, der mangler 4 cm rib forneden og at få hæftet ender

10 "øjen og sutteløse"  SPRUTTER, tænker de snart gerne vil ud at putte med en fortidlig-født baby.

ESamira dukke der mangler 1 arm og 1 1/2 ben plus montering

Et par sokker (bare lige som "sutteklud", hvis nu.....)

Nu er der dømt OPRYDNING.... KOM FRISK.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...