Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 24. maj 2015

Overspringshandling.....

Helt klart fordi det er søndag,
det er den 24. og der er 7 måneder til jul, og
fordi øhhhhh......
Som I jo nok ved er jeg ved at rydde op i min strikkekurv, og da jeg allerede har fået 2 ud af 4 projekter færdig, tænkte jeg, det må være tid til en overspringshandling......

Kender I disse små festlige fyre... kaldet Minions.....

Denne er hæklet over "det gule æg" fra et Kinder-æg.

Grundmodellen er hentet hos en af mine favorit-blogge Halager, og ideen med at fremstille den som Minon er tyv-stjålet på Facebook-gruppen Den GarnGales Hæklenål hvor Winni Brask er mester for originalen.










Her i huset er de blevet lidt kult..... og der findes passende (og upassende) citater til en hver lejlighed.

Tror og håber jeg kender en der vil sætte pris på "creationen"

1 kommentar:

  1. Hahaha.. Ja de er kult. Og hvor er den fint hæklet :)
    Tak for link.
    Knus til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...