Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 1. maj 2015

Så er der morgenmad.........

Normalt er jeg ikke "mad-skribent" her på bloggen, men dette er blevet et hit i familien.
Hjemmelavet müsli = Granola fra Christian Bitz's kogebog VBK vol 2,0
Her er opskriften.......
....og her er resultatet.....




















Ingen i familien er top-motiveret for skyr som morgenmad, men en blanding af lige dele skyr og fedtfattig A38.... så er alle "med på legen"

Denne koge/livstilsbog er efter min mening meget anbefalesværdig af 3 grunde.
1. Det virker
2. Det smager godt
3. Det er let at tilberede uden en masse specielle ingredienser.

God fornøjelse og velbekomme........


2 kommentarer:

  1. Jeg blander også ofte lige dele af skyr og A38 0,5% ......nogen gange søder jeg den med 1 tsk flydende sødemiddel og et drys vanillepulver (ikke vanillesukker). Hele familien er vild med denne blanding og vi bruger det faktisk som en slags koldskål :-D

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...