Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 17. maj 2015

Kan jeg mon det??????


Torsdag var jeg en tur på Quiltefestival i Aulby sammen med RIGTIG mange Quilteglade damer (og enkelte mænd).
Det var som sædvanligt en fantastisk flot oplevelse, og egentlig var der også "enkelte ting man ikke kunne undvære" såsom... og... og.... og....., men jeg var i det fornuftige hjørne.

Et hyggeligt besøg hos projekt Puttetæppe og Mødrehjælpens stand hører sig også til. Stor beundring for diverse Tæppetanter......

Dog måtte jeg lege med hos  Bøgelund Patchwork i deres Mystery M@il 2016.

Jeg ved slet ikke om jeg kan finde ud af sådan en udfordring, men hvis jeg ikke prøver, finder jeg jo ikke ud af det.

Første "opgave" kommer med mail den 7/10.......

Der er de 4 stykker stof som grundpakning, og 4 "tomme modeller" på blokke. Til hver blog kommer så en "opgave", som man frit skal fortolke. De færdige blogge samles til"et eller andet" man har lyst til, og kan tilmeldes til udstilling næste år......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...