Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 24. december 2014

Så er det juuuuuullll......

Billedet er tyvstjålet på nettet,
men kunne lige så godt være husbond og mig.....


Her fra mig skal lyde en rigtig glædelig jul til jer alle, håber I får en dejlig aften med masser af hygge og "jule-kram" på alle måder.

I aftens havde vi hele "nissebanden" næsten hjemme til det årlige risengrøds-party og julegavebytning, da vi ikke skal være sammen med alle vores børn.
Dog skal vi å ar være sammen med 3 ud af 4, det må jo siges at være ganske godt.......

Juledag står på TOTAL HYGGE (mon vi når ud af nattøjet) og 2. juledag på guldbryllupsfest for min mands bror og hans kone.... det skal nok blive hyggeligt......

Nu vil jeg gå ud og blande dessert til i aften..... du ved den med risengrød, vanillie, mandler og fløde...... uhmmmm, det er nemlig mit bidrag til i aften.......
 

1 kommentar:

  1. Ønsker dig en fortsat glædelig jul :-) Her står den også på afslapning......lidt endnu.....jeg skal nemlig på arbejde kl 15, men det er helt ok for bagefter er der 6 fri/feriedage :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...