Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 26. december 2014

Julehygge og guldbrullup......



Efter en dejlig juleaften hos vores datter Gitte sammen med søde og sjove mennesker, og fantastiske julegaver.... alle dem fra min ønskeseddel..... holdt min kære husbond og jeg bare total hygge i havestuen (sammen med min julegave = et fjernsyn) hele dagen i går uden nogen forstyrrelser....

I dag er vi så klar til guldbryllup hos husbonds bror.

Gaven er et kontant tilskud til en vandreferie på Madera til sommer efter parrets ønske.

At pakke penge ind er svært, derfor blev det til "en meget lille pakke" puttet ned i et flettet hjerte.
Materialer lidt guldpapir og en rest gavepapir....

Skabelonen finder du lige her hos endnu en af min favorit-blogge Den Kreative Sky.....


1 kommentar:

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...