Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 7. december 2014

Jubiiii, hvor er jeg bare heldig....

Lige midt i alt mit rengørings-rod.... har jeg vundet.....


På denne hyggelige blog er der altid sjove, søde, spændende og sommetider skøre ideer at hente.....


og om ikke også der har været en super flor Give-Away her lige op til jul........

som jeg var så heldig at vinde.

Jeg glæder mig til at kigge i den, og tænker modellerne nok skal få beundre i de 4 små pige-børnebørn jeg har...






På denne her blog som også er en af mine favoritter er der sørme også jule-gave-give-away.....lige her...

den må jeg også deltage i...... vil du også?????

På krea-fronten er her meget stille, jeg er glad for at jeg blev færdig med så at sige alle hjemmelavede julegaver, for tiden her er travl, et kært familie medlem er igen på sygehuset, min kære husbond har inviteret et "ukendt antal" veteran-bils-entusiaster til jule-hygge på onsdag i hans ny renoverede garager (i den gamle heste stald) og så er der vist forresten også nogen med, der skal købes julegaver.....
Hov nævnte jeg syge børnebørn, ja de kommer også forbi.....
Godt juleaften allerede er fastlagt til den 24 dec., ellers nåede jeg det aldrig.........
God 2. søndag i advent til jer alle i Blog-ville.....


2 kommentarer:

  1. Nej, hvor heldig! Tillykke med præmien! God bedring med familiemedlemmet!

    SvarSlet
  2. Tak for linket og dine fine ord om min blog :) Det lyder som et hårdt program, men også trist når noget familie er på sygehus.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...