Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 14. december 2014

Jul er abeskøøøøøøøønt........


... ja, jeg må da også lige være med på moden med hæklede Kaj Boysen aber.....

Denne er en julegave til en sød pige i familien, håber den falder i hendes smag....

Og dermed er der næsten tjek på alle julegaver incl indpakning og fordeling i poser, da de skal mange forskellige steder hen, og det skulle jo gerne være let for Julemanden, hi, hi.....

Opskriften på den fine abe finder du hos Kreaposen, men det ved alle hækle-interesserede vist.....

Resten af i dag skal bruges til endnu et sygehusbesøg, et telefonkald til min søde gamle far på 96 og så bare HYGGE, stearinlys og mere HYGGE... hov glemte jeg aftensmad og knas?????? Det er da ikke muligt.......

2 kommentarer:

  1. Hold nu op den abe er skøn ja. Virkelig fin. Og det er vist velfortjent med hyggen - så nyd det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, den er i alt fald sjov at hækle...... og nok ikke den sidste der hopper af min hæklenål....

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...