Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 21. oktober 2014

LiIlle forsigtigt HEJ IGEN......


Undskyld jeg "pludselig forsvandt" fra BLOG Ville.........

Jeg hader selv, når en blog jeg følger pludselig forsvinder........., men nu gjorde jeg det selv....... beklager men sådan blev det.

Ikke fordi, det skete noget i mit liv, men vist mest bare fordi jeg fik rigtig travlt med en masse projekter i " det virkelige liv".....




Her er lidt af hvad sommeren er gået med:
Sommeren har budt på MEGA MEGET solskin, og så går mine strikkepinde i stå.........
men det har giver en masse dejlig udetimer







Nedrivning og ombygning/nybygning af heste-stald og halmhus... pres på, da det skulle være færdig inden halmen skulle i hus.

Bygning af ny stald med 10 dejlige bokse





Succes for vores datter Gitte på dressurbanerne
her på Vilhelmsborg i fantastiske rammer og et MEGET stærkt felt....










Og en fantastisk musical oplevelse med Yngstemanden på Silkeborg Musikteater med CHESS.....

Den spiller frem til 2. nov, og har fået fantastiske anmeldelser...








....men absolut ingen former for kreativt håndværk.... måske lige bortset fra nogle enkelte "krussedulle-tegninger".....



Nu er der gang i strikkepindene igen, men det er jo så julegaver, som ikke kan vises frem endnu.....

Jeg er dybt imponeret (og taknemmelig) for at der stadig er besøg på siden, trods den lange pause.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...