Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 22. oktober 2014

At lege er at.........



Jeg har været på Strikke Cafe på Hedensted Bibliotek.

En hyggelig 14-dages-se-hen-til sammen med en masse søde og hyggelige damer og tøser....

Mette er "klubbens omvandrende strikke-guru" og hun lavede et lille event med DOBBELT STRIK.

Det havde jeg aldrig prøvet før (så det kunne jeg helt sikkert......ikke), men det var MEGA sjovt.

Resultat: en fladpandet slørhale-fisk, der fælder....
Kønt: absolut nej, sjovt: absolut ja, skal prøves igen:absolut ja

2 kommentarer:

  1. Jeg er vildt imponeret, det ser meget meget svært ud.

    SvarSlet
  2. De første 4-5 pinde er "svære", derefter er det bare sjovt, prøv det, prøv det... :)
    Mette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...