Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 29. oktober 2014

Update, ferie og fri leg




Update: Gitte har fået en ny ven/hest i stalden. Det er den 4-årige Bonnaquiqui, i daglig tale Bønne. En super flink hoppe, som bliver spændende at følge.....












Ferie: Behøver vist ikke nærmere præsentation med de to nedenstående billeder.
Her på Jeckels Hotel i Gammel Skagen er perfekt for sådan 2 gamle nisser som os.... med gæster.....




Og når man nu har ferie er tiden vel også til fri leg....

...og NEJ, det er ikke en Sprutte, der har tabt benene, men JA det skulle gerne blive til et dyr...... og der må gættes....

Jeg håber at kunne vise det færdige resultat lidt senere, go så håber jeg ikke man skal gætte for at se "racen".......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Godt gæt, men dyret er noget større (og har 4 ben)

      Slet
  2. fire ben , så gætter jeg på en hest (og så må de andre spiraler skulle bruges til hale o.lign.) (hvis jeg ikke havde fået ledetråden med de fire ben, så havde mit gæt været et tusindben)
    mette

    SvarSlet
  3. Spot on, Mette........ Jeg finder nemlig Tusindeben belastende, når de skal have snørret sko..... ti, hi.....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...