Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 16. maj 2014

Gaven til......

....hestene, der (næsten) har alt:
Monogram til Delfi, Baby og Wimse.
Initialer til saddel-overtrækkene, selvfølgelig.....
Nej pjat, men i stalden er der nu 6 sadler med ens stof-overtræk over læddersadlerne, så derfor er der nu syet en lille mærkat på, så er det lettere at finde den rigtige saddel til den rigtige hest, og mærkaterne kan pilles af uden at ødelægge noget, hvis saddel eller hest på et tidspunkt skiftes.

Materialer: en stump (6x6 cm) velour, rest fra jeg lavede knipleplader, og en stump merciceret farveskiftende bomulds-hækle-garn fra lageret (jeg tror mere end 30 år gammelt, jo, jo men skal ikke kassere noget.)
Så lidt legetid med frihånds-broderi... ikke min spidskompetence...... men er alligevel godt tilfreds, og det var pigerne også.
Påsyning: i ridehallen, mens pigerne red.... så kunne jeg blive underholdt LIVE samtidigt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...