Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 11. maj 2014

Regnbue-strik og dejlige oplevelser.

Mit lille regnbue-projekt er nu færdigt.




En lille pige-sommer-trøje til en lille sød pige, jeg kender....

Modellen er fra  Familie Journalen og garnet er Marino Soft fra Cewec.

Det eneste minus er, at garnet er 100% syntetisk, det plejer jeg ikke at bruge, men det er helt fint at strikke i og rart "at røre ved", så jeg  tænkte:"pyt", og har ikke fortrudt.









Fredag og lørdag bød på årets første udendørs stævne i Kolding, og endda "et svært et", nemlig et landsstævne (med ryttere fra hele Danmark).

En af de unge hetse havde fået lov til at prøve kræfter med opgaven...... og resultater var ganske simpelt FORRYGENDE.
2 starter og 2 placeringer som nr 2 og nr 5 ud af 30 startende ekvipager.

Behøver jeg at sige, at turen hjem foregik "med armene oppe over hovedet", og "moar'en " igen var stolt (som i SUPER STOLT).....



1 kommentar:

  1. Vildt sødt regnbueprojekt - der er en heldig modtager!
    Og tillykke med hestens performance :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...