Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 9. juli 2012

Spændende mandag














Så kom vores "orangeri" (udestue) på en trailer fra Tyskland, samen med 2 flinke montører. Jeg er glad for at vi ikke selv skal sætte "puslespillet sammen", for der er godt nok mange dele..... Nå det der ud til at montørerne har styr på det.













Lige et lille kig ud fra, hvor vi har taget et vindue ud, for at sætte en dør i som ikke er kommet endnu. Ikke udpræget god iden , når der kommer 8 mm regn på 10 min.... Ikke et håndklæde er tørt.

Den lysegrå flade bliver til gulvet i tilbygninger. Ih hvor jeg glæder mig....





Lidt kreativt bliver det også til:

Et par strømper strikket i 25 graders varme, hmmm,hvad siger det om den danske sommer?????







Og et smugkig til en gave til senere på året...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...