Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 11. juli 2012

Se, hvad vi har fået....



Nu er vores orangeri færdig-opstillet og montørerne er lige kørt.
Hold da helt op, hvor jeg glæder mig til vi får lagt fliser på gulvet, og vi kan begynde at sætte planter og blomster ind, og få stole og bord sat op så vi kan sidde og nyde udsigten og "de lange varme sommeraftener.....




I er også lige nødt til at se vidundret udefra:


...og nede fra haven.

Nå jeg vil gå ud og fortsætte med at hjælpe med at få vasket stalden ned med højtryksrenser og få suget vandet op igen, alt imens jeg drømmer om at ligge i min hængekøje i den nye tilbygning under frodige planter og dufte til skønne blomster....

Ja alt har sin pris........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...