Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 6. februar 2012

Ny titel på mit CV


Ny titel på mit CV må være BAMSE-MADS-KOK.

Week-enden er gået bl.a med at fremstille hæklet legemad.
Olivias bamse må da have madpakke med på sit legetæppe. Om madpakken er sund, tja det kan vel diskuteres, men den er i alt fald kaloriefri.
Tingene er hæklet ud af hovedet, derfor kun en af hver. Kun kagerne er hæklet efter model hosTulletøsen, dog kom jeg vist til at improvisere den hvide kages top.

I aften skal vi til 50 års jubilæum hos vores datters svigermor. Tænk 50 år som sygehjælper på samme sygehus, flot ik'

1 kommentar:

  1. Hvor ville jeg ønske at jeg bare kunne hækle ud af hovedet lige som dig! Det er super fint!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...