Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 21. februar 2012

Må jeg præsentere......


Mit første kendt, og færdige håndårbejde.

Et par hæklede grydelapper lavet i samarbejde med min mormor, da jeg var 7 år gammel
Tænk, de lå i min mors "private skuffe" og kom frem, da vi hjalp far med at gøre klar til at flytte på plejehjem.
Bemærk de kreative indpakning, en kuvert med en overstregning, da jeg åbenbart ikke kunne skelne fra og far....










Hmmm, har åbenbart allerede også dengang haft problemer med ufærdige projekter i gemmerne.



Synes det er fantastisk at mine forældre har gemt sådanne minder i over 45 år........

1 kommentar:

  1. Ej hvor et Dejligt mine og hyggeligt at se at kreativiteten startede tidligt

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...