Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 16. februar 2012

Jeg har fået en gave....


Jeg har fået en fin gave, og jeg er super glad.
Jeg har fået gaven af 5.th.e,
en super flot og inspirerende blog, som jeg med glæde følger og "stjæler" inspiration fra.

En Liebster Blog Award:


Da jeg er temmelig ny (kun 3 mdr gammel i Blogland) måtte jeg lige læse et par gange frem og tilbage før det helt gik op for mig, hvad det var, udover et skulderklap fra en "blogveninde"....

Jeg skal sende Award'en videre til 5 blogge med hver under 100 læsere, og vil gerne give videre til

Mange forskellige kreative ting med forskellige martrialer.. pt er det mest smykker...men også Scrapbooking, kort lavning, filtning, hækle, bagning og meget mere . En anden af de store hobbys er Genbrugs shopping...

KGAARDSTED

En blog om kreative sysler og et hverdagsliv med bagværk og hygge. 

SJOV OG HOBBY
Birgits spændende blog med bl.a. smukke kort og søde episoder fra hverdagen....

RUTH LIEMANNs BLOG
en blog, hvor der fortælles lidt om Patchwork - Sølvsmykker - Sommerhus - Campingture
Ruth er en af mine gode patchwork-veninder.

1 blog som jeg gerne ville give også var
LIVET PÅ LINDEVEJ
- hvor skønne og inspirerende ting blir til virkelighed, specielt er jeg vild med strikkeopskrifterne bl.a. på Lillepige-vesten,
men Maris har "lidt for mange læsere", så jeg håber "lidt snyd er ok".

Håber I har lyst til at hoppe ind på bloggene og tjekke, hvad små blogge gemmer af store hemmeligheder.
  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...