Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 4. februar 2012

Lørdags hygge

I selskab med Sherlock Holmes og Danmarksindsmlingen i går blev Julies lille vest a la Livet på Lindevej færdig. Det er en fin lille opskrift, som er let at gå til, dog valgte jeg at lukke 4 masker af i hver ærmegab inden indtagningen og så slå 4 masker ekstra op "til ærme", så blev det bedst synes jeg.
Garnet hedder DECO Tweed fra Hjertegarn, 20% uld og 80% acryl, men er dejlig blødt og kradser ikke.

Jeg har også et grønt flettteprojekt i gang, men manglede 16 sorte led, æv, håber min "kaffe-pose-samle-veninde" snart har nogle poser med......

Idag er det vist vejr til en rask travetur i sneen, og så ellers inde-i-sofaen-hygge......






Mens jeg har hygget i sofaen blev Bamsetrøjen til Olivia også færdig.
Modellen er hentet på nettet fra Hendes Verden.

Knapperne er hentet i Genbrug 8 stk for 6 kr, det er da lige til at overskue......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...