Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 5. november 2014

Strikkecafé på toppen.....

I aftes var jeg til Strikkecafé på Skagen Bibliotek.

Dette var et udslag af at have læst lokalavisen "Skagen News" grundigt.

Det var endnu en af "komme ud af comfort-zonen", da jeg normalt ikke bryder mig om at komme helt alene et fremmed sted.

Men hold da helt op en hyggelig aften sammen med 14 skønne strikke-quinder..... her blev snakket, strikket, drukket kaffe og spist kage... præcist som i Hedensted.....

Alt var på pindene - huer, pulsvarmere, sokker (i alle afskygninger) og adskillige super smukke mønstrede sjaler.

Her går man heller ikke ned på udstyr, men denne dims var nu ny for mig.

Den er i smukt drejet træ, og til at sætte på endene af 4 pinde i f.eks sokker, så "maskerne ikke flygter under transport"....

Jow, jow de kan de skønne nordjyske strikke-quinder.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...