Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 20. november 2014

Planlægning på højt plan.....



... og nej det er ikke julepyntningen der bliver planlagt....
Jeg er fuld gang med at planlægge - og fra i morgen at afvikle - et kæmpe landsstævne i pony dressur. Et stævne fuld af sjov og tårer, fordi det er "årgang 16 år"s sidste landsstævne.... og derfor enormt vigtigt for 70 ryttere, der hermed skal sige farvel til deres konkurrecetid som pony-rytter, hvilket de som oftest også skal sige farvel til deres elskede pony.....

Jeg føler mig lidt jaget af uret idet 3 dage med ca 10 timers opvisning hver dag skal klappe lige på minuttet, samt en "Rosenparade" for 70 deltagere..

Til Rosenparaden bliver hver enkelt rytter nævnt ved navn, og får læst lidt op om hvad de som ekvipage har opnået med deres ponyer.
Som minde får de alle en roset i hvid og rød med grønne bånd som symbol på en rose.... Det er en gammel og værdsat tradition, som alle ponyrytter ser hen til som mål med lige dele spænding og vemod.

På krea-fronten - stilhed.... der er produceret 8 sæt øjne til mine "tomhjernede Sprutter", som faktisk ikke er tomhjernede mere.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...