Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 26. november 2014

Kan man blive afhængig....

....af garn og stof, ja det vidste jeg......
men af planlægning?.????
Knapt er jeg "vågnet op" igen efter vores kæmpe landsstævne i sidste week-end, før jeg finder mig selv bag computeren igang med at planlægge 2 store stævner mere i januar og februar.....

Bliver jeg da aldrig klogere??? 

Nå pyt, det er faktisk sjovt at planlægge noget mange mennesker glæder sig til.

I denne week-end tager jeg med Gitte og 2 heste til landsstævne i Ålborg..... Ihhhh, hvor jeg glæder mig til at være "nydende medlem" og bare hjælpe Gitte...... Desuden får vi også rigtig god tid til at hygge os sammen, det er jo da heller ikke dårligt.

Når jeg så kommer hjem står den på RENGØRING og julehygge.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...