Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 21. april 2013

Pingviner med et tvist af neon...


Jeg fik pludselig sådan en lyst til en date med min symaskine.
Det sker ikke så tit, for jeg er ikke så ferm med symaskinen, men i dag var lysten der....

Jeg har længe haft kik på denne DIY fra Stjernefrø.

Jeg havde noget stof med pingviner på, som jeg er lidt vild med.
Det er egentlig købt til et taskekursus, men der blev aldrig en taske ud af det, og det var bestemt ikke underviserens skyld, det var bare min lille "grødhjerne", der ikke kunne klare opgaven.
DIY'en er absolut at anbefale, super nem at gå til, og jeg er godt tilfreds med resultatet, jeg er nødt til at prøve at sy en til.... og så huske at sætte navnelabel på.


4 kommentarer:

  1. Superflot. Bruger selv den samme DIY og er også begejstret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også allerede glad for den til mit gejl i strikkekurven.....

      Slet
  2. Den er super flot. Dejligt at DIY'en kan bruges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak..... Jeg er sikker på, at DIY'en også kan genbruges.... mange gange

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...