Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 9. april 2013

Hej, hej, så er jeg tilbage

... efter en super travl (forlænget) week-end på i vores rideklub, hvor jeg har været tovholder på et stort landsstævne i dressur.
Det har været sjovt og hyggeligt, men kræver (i min alder) en dag til at puste ud i og rydde op... både i papirer, computer, hjerne og hjem.
Jeg nåede heldigvis at blive "frisk" til at tage på kniplekursus i aftes, og mit projekt skrider pænt, men langsomt fremad.
Hertil er jeg nået nu.

Jeg har vist det før, bl.a. her

Mandag formiddag var der også en lille "Sprutte", der tittede frem fra et garnnøgle, men den blev ikke færdig... men godt med lidt nemt TV-hækleri...

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage Inge. Rigtig fin knipling du har gang i. Godt weekenden var vellykket : )

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...