Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 3. april 2013

Jeg holder en kort pause....

3 rådyr i solen i aftes, mens de får et lille tilskud af havre...
... her på bloggen, mens jeg er i fuld gang med at planlægge et stort landsstævne i dressur i vores rideklub her i week-end'en.
Vi får besøg af 110 af landets dygtigste heste-ekvipager, der dyster fra fredag til søndag.
Dette kræver utrolig meget planlægning, både af afviklingen, som skal køre efter en nøje planlagt minutplan, men også logistik af hele opbygningen, staldforhold og udenoms faciliteter....
Jeg håber at være tilbage på tirsdag...
God week-end.....

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare fantastisk. Rigtig god fornøjelse - og arbejdsiver (kan jeg forstå). Og ha' en SKØN weekend i al hurlumhejet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det plejer at være super hyggeligt, når først vi kommer igang.... og sommerfuglene i maven er faldet til ro....

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...