Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 13. januar 2012

Total fredags-krea-indkøb.....

Jeg har rigtig været ude at shoppe krea-ting (og kedelige hverdagsting). Første forsøg med bukser til bamsen gik ikke så godt, de "de passede for godt", og jeg kan ikke overtale Bamse til fitness eller slankekur. Derfor må der prøves igen...


Var en tur i STOF 2000 og fandt lidt "guf" til Bamsen.

Det er vist tydeligt at Olivia er fan af lyserødt og lilla.

Det øverste skal blive til et putte-legetæppe, det nederster er tyl og sløjfe, det må blive til et balletskørt. Kan det blive mere piget?

Fandt også noget rødt stræk-stof, som jeg vil prøve at sy bukser i, jeg tror det er lettere at få givet Bamsen på....

Jeg har også fået rigtig meget lyst til at prøve at hækle nøglesnore.
Jeg tror Peter er glad aftager, derfor stoffet med noder. 
Hos KIRKESJOV er en superfin DIY i hækleprocessen og  pyntning med stof.

Clipsene til suttesnore er bare "for en sikkerheds skyld".
Kom også til at købe en ny hultang, "bare for en sikkerheds skyld".

Fandt lige disse små søde blomster hos bare WUNDERBAR. En rigtig fin blog med mange sjove små og store ting.
De små blomster viste sig rigtig fine på hårelastikker, dem tog Olivia sig af. Resten kan blive fint på Bamses tøj eller hårbånd.

Den store er hæklet i sejlgarn på nål nr 3,5. Den flev ret fin, men der kommer ikke flere, da det er vildt hårdt for fingerne, og for hæklenålen.....



Skal lige have pakket en fødselsdagsgave ind til min svigerinde og til tøsefrokost hos hende i morgen, så må vi se, hvad der er muligt på søndag.
Hav en god og hyggelig Week-end.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...