Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 23. januar 2012

Sort på hvidt.....

Ja, det kan jo være et smukt grafisk design på flotte ting, men det er det nu ikke i denne sammenhæng.
Det er en uendelig strøm af mail og kedelige udskrifter fra min computer.

I den kommende week-end kører vores store dressur-stævne på rideskolen, og mandag og tirsdag er "STORE planlægningsdage", så hold tungen lige i munden og tidsplanen skarp.


Men noget farve må der på.

Jeg har fået nogen af de fineste grønne kaffeposer fra Frellsens Kaffe, som én af mine "knipleveninder " i Glud har samlet til mig.
De må prøves til en lille fletteting, så må vi se hvor langt de strækker.

2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at se hvad du får lavet af de grønne poser :) Jeg samler også selv ind til en "økologisk" taske eller pung ;) Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Nåede 2 1/2 række rundt, så jeg håber min søde veninde trænger til mere kaffe......

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...