Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 17. november 2011

UFO til FFO

Hvis UFO står for UFærdigt Objekt, må FFO stå for Fuldt Færdigt Objekt.
Som jeg skrev i går "fandt jeg lidt i krogene", bl.a. denne lille taske (ca 15x10 cm) lavet på et kursus på Brandbjerg Højskole i juni 2011 med bl.a. Betina Andersen som underviser.....
Nu er den færdig, dejligt.
 




Jeg har også været et smut hos Bøgelund Patchwork i Strib og få noget stof til bunden på et tæppe med sekskanter/blomster, men der er lang vej endnu, så mere om det senere når det begynder at ligne noget.....
I aften skal jeg sammen med min kære husbond ind til Vejle Amts Folkeblad og høre et foredrag med drabschef Ove Dahl, det glæder jeg min meget til. Her fortæller han om nogle af sine mest spetakulære sager, og man får som publikum et lille indblik i Ove Dahls usædvanlige univers både det professionelle og det personlige.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...