Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 16. november 2011

Dag 2 i mit "blogliv"......

En ren hygge-gråvejrsdag indendøre.
Jeg har bagt en STOR kage til "tøserne" i stalden. Når man har været til ridestævne og fået placering koster det kage til alle mand, og det er temmelig tit, når der som her er 15 opstaldede heste, der alle rider stævner.
Jeg er begyndt på - at fortsætte med - at rydde op og omorganisere i "mit legeværelse"..... Hvem troede på at fordi man fik mere hyldeplads, så var det lettere at få plads til det hele.
Er der andre der kender problemer????
En anden ting er også at så finder man de mange små gemte/glemte UFO'er.
Er jeg den eneste der har det problem?????
Har bestemt at gøre noget ved det - lidt senere.....
Nu kan vinteren godt komme..... Jeg er blevet færdig med de sidste 2 elefant-huer til  "børnebørns-banden"-og det er ikke UFO'er.
Garnet er købt i en lækker garnforretning i Skagen........
Den lilla hue er strikket i ren merino-uld og den blå er strikket i bomuld/uld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...