Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 17. oktober 2015

Kan man bytte stoffer med sig selv?????

Godt nok kan vi "quilte-quinder" meget,
men dette er nok for meget forlangt....

I forlængelse af denne leg tænkte jeg at pap-skabelonerne til bloggen godt kunne bruges et par gange mere, derfor vendte jeg bogstavelig talt bunden i vejret på min restekasse, og bestemte at skære et par blokke mere af de i bunken øverste stoffer (altså de stoffer der lå i bunden af restekasssen)
Det blev til disse 3 blokke:
Så må jeg se, hvor de kan bruges.......

Nu vil jeg fortsætte på min Strikke-julegave-ønske-liste, der står SOKKER i alle mulige størrelser.
Mit fortsæt i år er at finde så mange forskellige ribkanter som muligt til sokkerne.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...