Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 15. januar 2015

Ny..... (lille bitte)........ krydderurte have


Ja, altså ikke fordi, det er vejr til have-arbejde, nøjes jeg med at anlægge krydder-urte-have i en gammel skål....

Jeg er hoppet delvis med på Christian Bitz Kur på TV2.

Dels for jeg gerne vil tabe mig.... igen, igen.... men mest også for at få lidt ny inspiration til madlavningen... og gerne sundt.

I kuren bruges mange friske krydder-urter, så nu prøver jeg at have skålen i havestuen, så kan jeg altså ikke tilbyde mere lys i denne mørke tid....

Forsøgsplanter: Rosmarin, basillikum, mynte og persille...

Der ud over er der kommet selleri, rødbede (rå), frisk chilli og honning i mit køkkenskab...... det havde jeg aldrig troet.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...