Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 27. januar 2015

Er jeg totalt gammeldags........

....eller totalt lavpraktisk..... eller totalt re-cykling (i alt fald ikke det sidste - jeg kan faktisk ikke stave til det, fnis...)


Nå, men hvor om alt er..... Olivia på snart 9 år havde slidt hul i hælen på sine absolut favorit-sokker og var rigtig ked af det..... og i mine garn-gemmere var restgarn nok til at strikke nye fødder på skafterne..... en sok er strikket, og den anden på pindene.....

Mens jeg samlede masker op sad jeg faktisk og tænkte på min mor, som jeg har set gøre dette utallige gange, både på sokker og på børnetrøjer, hvor ærmerne var blevet for korte....

Forskel - min mor gjorde det ikke (udelukkende) af lyst.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...