Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 30. maj 2013

Prøvehækling....

Bedstemor-firkant med "indbygget" ugle...
Jeg har fundet denne sjove "bedstemor-firkant" hos Tulle Momsemor., som er en fantastisk sjov og hyggelig blok, hvis man kan lide at hækle små og store sjove ting. Der er rigtig tit oversættelser af opskrifter til sjove bamser og "andre skøre skabninger".
Desuden har Tulle Momsemor også en facebook-gruppe med  månedens hæklede dyr, som også er rigtig hyggelig.
Jeg har prøvehæklet i bomuldsgarn, det var lige hvad jeg havde fremme på Sprutte-fabrikken.
Helt sikkert en ide jeg vil vende tilbage til, når mit uldgarn kommer frem.....

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet sød Inge, engang om 100 år håber jeg at få tid, så skal den da med :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...