Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 10. maj 2013

Barnevogns-kæde af "lånegods"




P
å det sidste har jeg leget med at fremstille en barnevogns-kæde af lånegods fra Blogland.




Solen er lånt her hos Moster Lene, kom vist til at kryds den lidt med en en Sprutte (ben = stråler).
Sutten er egen opfindelse.
Blomsterne er set mange steder på nettet bl. a hos Slagt en hellig ko.
Sommerfuglene er lånt her hos Tulle Momsemor.
Perler og spænder købt hos Egne Design. Et super sjovt sted, med mange sjove ting og en fantastisk service.
Nu glæder jeg mig til at aflevere den, og håber den falder i Lillepigens smag.

Phillip og Olivia har været på besøg, og havde travlt med at fremstille kreationer af perler. For Phillips vedkommende lige til Morfar startede traktoren, så var han væk i lynets hast.
Han er jo en rigtig DRENG...

2 kommentarer:

  1. Ha ha haaaaaa---ja, for pokker, det er MERE end ok. Og det er jo slet ikke min solstråle, jeg har jo "bare" oversat....men du har jo gjort den til HELT din egen.

    SUPERSKØN!!!

    KH Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den blev godt modtaget......jo mere lillepigen sprællede, jo mere bevægede solen sig..... det gav kæmpesmil og mange nye lyde.....

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...