Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 4. marts 2013

Forårshygge i "skuret"....




Kan man ønske sig et bedre sted at få liv til at sidde og hygge sig med sit "legetøj"??

Jeg kan ikke....

Dejlig forårssol skinner ind i vores "orangeri", i daglig tale kaldet "skuret". Her opholder vi os meget
i dagtimerne, og det er pragtfuldt....







Lige nu hygger jeg mig med mange blomster som jeg har syet over lang tid, og nu er det tid til at få dem syet sammen.
Lige en forårsopgave....






Vil også gerne "prale" lidt med årets første rose, fremdyrket i "skuret".

3 kommentarer:

  1. Hold da op et fint patchworkprojekt. Jeg bliver aldrig træt af det mønster, hvor 6 sekskantet tilsammen danner en blomst.

    Og din første rose er da helt fantastisk. Gul har indtil for et par år siden ikke været noget, som jeg var særlig pjattet med. Men nu skal alt helst være solgult eller pastelgult som din fine rose :-)

    SvarSlet
  2. Tak, jeg har syet en blomst af hver slags stof jeg havde på lager.... Status 98 blomster.... Hmmm....

    SvarSlet
  3. Hold op hvor bliver det flot.. men det er godt nok også et kæmpe arbejde...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...