Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 29. november 2012

Hjemme igen....

Det er hyggeligt at være hjemme igen efter 3 uger i det smukke Skagen.

Det er til min gru gået op for mig, at det MEGET snart er 1. december, rigtig hyggeligt, men der er vist også et par ting, der skal ordnes inden.
En helt ufravigelig regel er, at der ikke hænges julepynt op i viduerne før de er pudset, STØN....
For at "holde mig selv i ørene" har jeg på min hvide tavle i bryggerset (lige der, hvor alle går forbi) lavet en To-Do-liste med opgaver.
Nogen har fået flueben, "andre venter" bl.a. vinduespudsningen....
men den kommer.....
Gå-tur må stadig have et minus, men fod er ikke helt stabil endnu, ØV...
I aften har jeg besøg af 2 stk kravlenisser...
Rigtig hyggeligt, så må vi se om vi når skolen i morgen.
Jeg er vist lidt ude af træning, men vi stræber...
og madpakkerne er smurt og godkendt.











Vi har smugtrænet lidt på december og tændt kalenderlyset....
Undre mig hvert år over, hvorfor der er mindst 4 cm ned til det første tal, mens nr. 24 sidder helt nede i lysestagen?????

Har I nogen bud?????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...