Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 27. oktober 2012

Se hvilken morgenstund....


....sådan så der ud fra vores hyggeplet i "glashuset" kl. ca. 9
Solen skinne på det smukke skovbryn i de prægtigste farver....












....og rimfrosten havde beklædt de sidste roser.
Senere på dagen ser roserne nu "noget slappe ud".
Tja, det var smukt. men "ikke særligt sundt", hvis man er en sart rose...












Min fod har fået det lidt bedre, så jeg vovede mig ud på en lille køretur...
Hvorhen????
Til min lokale "garnpusher" selvfølgelig.
(husbond har været flink til at handle ind, men at sende han i byen efter garn, var nok at stramme den lidt...)
Nu kan der strikkes igen, dejligt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...