Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 15. juni 2012

Baby'er på matriklen.....


Ja, bare rolig det er ikke mig der er nedkommet, men det ser ud til at rigtig mange af vores "vilde dyr" på matrikler har fået unger.
På en køretur op langs med skoven ca. 400 m så jeg først 2 små harekillinger smutte rundt, lidt længere fremme gik et andepar med 3 ællinger og helt oppe ved vejen kom et rådyr med sin "lille Bambi".
Ærgerligt nok er jeg ikke hurtig/dygtig nok til at fotografere på den måde i naturen.


Så I må nøjes med et par billeder fra vores hverdag:

Middagspause i vores byggeprojekt for store og små, Phillip deltager ivrigt med at flytte sand rundt.....


Og et "pralebillede" af vores første blå rose i år. Det min absolutte ynglinsfarve på roser, fordi den ikke ligner nogen af de andre roser....

Gittes og min week-end skal fordrives i Kolding, hvor Gitte og Vimse skal ride om Sydjysk Mesterskab i dressur for seniorer..

Det bliver spændende....

Nu  vil jeg smutte ind og færdiggøre fødselsdagsgaven til Julie, men billeder må vente til efter 1. juli, hvem ved, hvem der kigger med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...